Proč inzerovat na sociální síti Facebook?
Máte projekt s cílovou skupinou ve věku do 45 let a ještě jste jej nezkoušeli propagovat pomocí reklamní kampaně na Facebooku? Je nejvyšší čas začít! Podle našich zkušeností přináší inzerce na Facebooku významný dodatečný zdroj zisků i zvýšení zájmu o váš produkt či službu. Přitom začít je jednoduché.
Na Facebooku Vás čeká řada výhod:
- Můžete oslovit obrovskou masu lidí ve velmi krátké době.
- Díky interakci uživatelů se vaše sdělení může šířit dále, již zcela bez vašeho úsilí.
- Lze zacílit téměř absolutně přesně. Díky znalosti uživatelských profilů je možno cílit reklamu pomocí více než desítky filtrů. Mimo jiné znáte i počet potenciálních klientů.
- Nemusíte vlastnit web, cílovou stránkou může být i událost nebo stránka na Facebooku.
- Reklamu lze definovat s přesností na 1 vteřinu.
- Reklamní kampaň lze rozdělit do segmentů podle stanovených pravidel. Současně tak může běžet několik sad obrázků a textů odkazujících na jeden produkt.
Reklamní sdělení nemusí být jen inzerát
- Jelikož na rozdíl od ostatních reklamních nástrojů je opravdová konverze a vybudování vztahu s koncovým klientem, nemusíme spoléhat jen na to, že klienty osloví pouze obrázek a atraktivní text. Opravdovou výzvou je využít:
- vytvoření FB stránek pro daný produkt, službu nebo událost,
- moderované vstupy do diskusí,
- tlačítka LIKE,
- diskusní vstupy z existujících webových stránek
- anebo aplikace.
Aplikace se na návštěvníky nalepí
A to doslova. Aplikací nazýváme malý program, kterému uživatel musí dát svolení k užívání. Již tímto krokem získáme uživatelský zájem. Přihlášení přes Facebook je také klíčem k tomu, že jí nelze použít mimo tuto sociální klíč. Nabídne-li aplikace exkluzivní informace nebo služby, případně hodnotnou cenu, začne se šířit virálně a reklamní poselství přenese uživateli opakovaně.