IMAG0638

Knha je sama o sobě velmi kontroverzní i v cílové skupině, pro kterou je určena. Mluví se o ní, čte se, ale málokdo se doupustí komentáře nebo vyslovení názoru.

Díky dostupnosti chytrých telefonů se dvourozměrné čárové kódy se nemusejí využívat pouze jako náhrada klasických čárových kódů pro zlepšenou identikaci zboží v obchodech či skladech. Ačkoli byly navrženy v době, kdy se chytré telefony ještě rozkoukávaly na trhu, jejich tvůrci mysleli na to, co všechno s nimi lidé zažijí v budoucnosti. Do vzniklé matice totiž jde kromě číselného znaku zakódovat přímo URL, telefonní číslo, středně dlouhý text nebo jiné sdělení. Vlastníkům chytrého telefonu nebo tabletu se tak naskytnou neuvěřitelné možnosti! Pak stačí malý krůček k tomu, aby se QR kód (Data Matrix) aplikoval například v nějaké reklamní kampani. Kouzlo QR kódů je spojení papírového světa klasických předmětů jakými je například plakát nebo kniha s elektronickým obsahem.

Spojení reálného a virtuálního světa

Vyrobit QR kód umí dnes každý. Oživit s ním zboží nebo službu je neustále uměním. Naše agentura aplikuje QR kódy od roku 2010. Našly svá místa na tričkách, plakátech, vizitkách, ale třeba i jako komunikační prvek knihy. Na podzim 2012 byly vydány čtyři díly známé apokalyptické série „Ponecháni napospas“. Tentokrát pro teenagery – správně „Nejenom pro teenagery“. Konec příběhů je v seriálovém nedohlednu, nicméně poutavý příběh čtenáře ani na moment neopustí. Některé myšlenky přímo vyzývají k diskusím. Proč jim nedopřát vlastního života? Třeba na Facebooku? Naše agentura citlivě vstoupila do tvorby obálky této knihy, na kterou umístila QR kód směřující přímo na FB stránky. Jakmile se kniha dostala na trh, doslova ožila.


Kam směřuje QR kód uvedený na knížce?

Ponecháni napospas na Facebooku