Zajímá vás guerilla marketing? Plánujete zavedení tohoto prvku do vašich kampaní? Chcete se setkat s někým, kdo v českém prostředí podobnou kampaň realizoval? Jaké druhy kampaní lze guerillou úspěšně nahradit. Pokud se snažíte sami odpovědět na tyto otázky, nenechte si ujít krátkou přednášku Honzy Škraňky. Na skutečných realizovaných kampaní vysvětlí co je a co není guerillovou kampaní, jak se na tuto kampaň připravit a jak jí plánovat.
24.9.2013, Wanieck Gallery, 10,50 – 11,40, Guerilla marketing – fámy a skutečnost
Další přednášky:
Svět reklamy – konference
Marketing na internetu a sociálních sítích
Celodenní konference
9,30 – 10,15
Internetový marketing
Současnost přirozeného vyhledávání – proč je a bude důležité.
Od SEO (Search Engine Optimization) k WPO (Web Presence Optimization).
Význam optimalizovaného obsahu.
Milan Drbohlav, Ph.D master franchisee WSI pro ČR a SK
10,20 – 11,00
Výkonnost sociálních sítí zaměřené na prodej
Firemní Facebook – jak na to /a jak ne/
Ing. Jan Podzimek, PRIA SYSTÉM, s.r.o.
11,05 – 11,45
Místo na hoře – jak efektivně na SEO
Co se změnilo v SEO za poslední rok? Vyplatí se do SEO ještě investovat? Je SEO jen pro velké firmy?
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.
11,50 – 12,30
Typy mobilních aplikací a jejich přínos pro business.
Tadeáš Novák, Lukáš Jezný PRIA SYSTÉM, s.r.o.
12,30 – 13,30 přestávka
13,30 – 14,15
Využíváte affiliate a e-mail marketing naplno
Affiliate marketing zažívá rozmach. Jak affiliate marketing dělat, aby měl smysl? E-mail marketing není hromada spamu, ale musí se dělat chytře!“
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.
14,20 – 15,10
Jak z internetu vytvořit skvělý prodejní kanál?
Jakým způsobem sestavit business plán e-podnikání, který má šanci na úspěch? Jaké jsou fáze spuštění e-shopu/webu a jak trvale budovat funkcionalitu vstřícnou k zákazníkovi? Jak získat zákazníka a jak o něj dále efektivně pečovat?
Jan Penkala, Magdaléna Divišová, Acomware
15,15 – 16,00
Aplikace pro podnikání v 21. století
Jak díky online a mobilním nástrojům významně zefektivnit marketing, obchod a řízení projektů.
Filip Dřímalka, KnowHowKlub
————————————————————————————————————-
Trendy, o kterých se mluví
10,00 – 10,45
Design služeb – nová konkurenční výhoda
Přijďte se dozvědět více o novém trendu, který hýbe Evropou – designu služeb. Jak služby nastavit, aby klient vždy odcházel spokojený? Jak udělat služby, které budou lidé milovat?
Přednáší Adam Hazdra, autor jediné české knihy o designu služeb
Jihomoravské inovační centrum
10,50 – 11,40
Guerilla marketing – fámy a skutečnost
Zajímá vás guerilla marketing? Plánujete zavedení tohoto prvku do vašich kampaní? Chcete se setkat s někým, kdo v českém prostředí podobnou kampaň realizoval? Jaké druhy kampaní lze guerillou úspěšně nahradit. Pokud se snažíte sami odpovědět na tyto otázky, nenechte si ujít krátkou přednášku Honzy Škraňky. Na skutečných realizovaných kampaní vysvětlí co je a co není guerillovou kampaní, jak se na tuto kampaň připravit a jak jí plánovat.
Přednáší Ing.Jan Škraňka, autor a realizátor dynamických sociálních kampaní
www.honzaskranka.cz
11,45 – 12,45
Firma v cloudu –Microsoft
Dejte vaší firmě křídla s moderní kanceláří Office 365
Posuňte komunikaci, spolupráci, tvorbu a sdílení dokumentů ve vaší firmě o velký skok dopředu. Nejde jen o technologii, jde o posun ve firemní kultuře a v orientaci na zákazníka. Office 365 nejsou pouze známé aplikace Office (Word, Excel, PowerPoint,…). Je to služba, která nabízí profesionální email, sdílené kalendáře, týmové nebo projektové weby, chat, videokonference a firemní uložiště ze kterého lze snadno sdílet dokumenty s kolegy a zákazníky. Je dostupná z počítače, tabletu nebo telefonu, spolupracuje se sociálními sítěmi. Obsahuje vlastní zabezpečenou sociální síť pro vaši firmu, která v nové formě komunikace hraje zásadní roli. Zapomeňme na kompromisy – moderní kancelář se službami Office 365 lze pořídit už od 90 Kč za uživatele na měsíc.
René Klčo, Microsoft
Boris Grešák, WBI Systems
13,00 – 13,50
B2B marketing pro podporu úspěšného obchodního týmu
B2B marketing je disciplína, která v posledních letech zaznamenává prudký rozvoj, zejména díky zcela novým on-line nástrojům.
Během semináře se dozvíte co je to vlastně B2B marketing a čím se odlišuje od B2C marketingu. Zjistíte jaké nástroje použít k tomu, aby se obchodníci dostali na schůzky k lidem s rozhodovací pravomocí. Vysvětlíme Vám co je to konverzní trychtýř, a jak automatizovat B2B marketing.
Pavel Marek, Tomáš Navrátil, MARCO reklamní agentura, spol. s r.o.
14,00 – 14,30
Event marketing v nákupních centrech
Martina Stocker, D.A.N. production, s.r.o.
—————————————————————————————————————————
Konec prokrastrinace živě
15,30 – 16,30
Chorobné odkládání úkolů a povinností – versus co
můžeš udělat dnes neodkládej na zítra
Ing. Petr Ludwig, Growjob – autor stejnojmenného bestseleru
—————————————————————————————————————————
Netradiční reklama na tradičních místech
Odborný garant časopis Signs & Promotions
10,00 – 12,30
„A business without a sign is a sign of no business“
Václav Loubek, šéfredaktor časopis Signs & Promotion
Nové možností reklamy v transportu
Radmila Pospíšilová, Mobilboard, managing director
Efektní a efektivní využití outdoorové reklamy
Marie Lafantová, časopis Marketing&Media,redaktorka
Efektivita reklamy v in-store
Robin Roček, Monit, head-of-executive
NFC a RFID technologie
Nové trendy 3D značení – CHROMOTION FLOCK, CHROMOTION karbonový a
broušený povrch
Mgr. Martin Uhrinec a Ing.Jaroslav Kolbábek, Rathgeber
—————————————————————————————————————————
Trendy v grafickém designu
Garant Unie grafického designu – logo
13,00 – 16,00
Logo
Význam loga, identifikační vlastnosti, estetika, logo jako součást vizuálního stylu, logotyp a piktogram, technologická kriteria, logo a doba jeho užití.
Robert Štencl Studio BastArt
Tiskoviny vs. web
Několik rozdílů v uvažování při navrhování tiskovin a webů z pohledu tvůrce i zadavatele. Nečekejte prezentaci uceleného seznamu prvků, které má mít dokonalý web, ani nejnovější technologické trendy. Otázkou nebude CO, ale PROČ. Zkusíme se vrátit k základům a připomeneme pár věcí, které pro svou zdánlivou samozřejmost mohou unikat pozornosti.
Ing. Zdeněk Sládek, Studio Dost dobrý design
Kontraktace dle nového občanského zákoníku
Mgr. Robert Novotný, AK Lydon Wells
Změny vyhrazeny.
Na všechny přednášky je nutné se zaregistrovat na www.omnis.cz. Zde najdete i organizační podmínky akce.