Přijďte na seminář o sociálním marketingu. Je nám ctí, že můžeme předat své poznatky ze sociálního marketingu firmám a organizacím pomocí našeho partner Národního centra regionů. Seminář se uskuteční dne 18.března 2014 v učebně na Panské 13 v Brně.  Registrace je povinná. Přednášet bude Honza  Škraňka – marketingový a mediální konzultant, autor úspěšných guerillových a sociálních projektů. 

Více informací a přihláška na stránkách NCR – zde.

  • Naučíte se vytvářet atraktivní obsah, který zaujme uživatele a bude ho dále šířit sám
  • Zjistíte, co dobrého sociální sítě přináší – a co přinést nemohou 
  • Poznáte, jak využít efekt buzz marketingu
  • Naučíte se vyhnout nejčastějším chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky a firmy 

Osnova

  • Jak úspěšně začlenit sociální sítě do marketingového mixu i komunikační strategie své značky a firmy
  • Umění smysluplně napojit svůj web na sociální sítě a co to přinese pro SEO
  • Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook
  • Jak založit a spravovat stránku na Facebooku pro svou firmu a jak ji plnit atraktivním obsahem a získávat a fanoušky 
  • Kdy je dobré založit skupinu
  • Tvoříme odpovídající osobní profil na Facebook – budování image
  • Virální video – ukázky virálního marketingu
  • Co je dobré pro neziskové projekty
  • Krizová komunikace – jak ji řešit
  • Možnosti jak vyhodnotit a změřit reálný výsledný efekt, obchodní přínos
  • Rizika a ohrožení bezpečnosti, je to reálná hrozba?
  • Etický rozměr, vědomí odpovědnosti
  • Limity komunikace na sociálních sítích
  • Závěr, shrnutí – tvorba Akčních rozvojových plánů