Přijďte na seminář o sociálním marketingu. Je nám ctí, že můžeme předat své poznatky ze sociálního marketingu firmám a organizacím pomocí našeho partner Národního centra regionů. Seminář se uskuteční dne 18.března 2014 v učebně na Panské 13 v Brně. Registrace je povinná. Přednášet bude Honza Škraňka – marketingový a mediální konzultant, autor úspěšných guerillových a sociálních projektů.
Více informací a přihláška na stránkách NCR – zde.
- Naučíte se vytvářet atraktivní obsah, který zaujme uživatele a bude ho dále šířit sám
- Zjistíte, co dobrého sociální sítě přináší – a co přinést nemohou
- Poznáte, jak využít efekt buzz marketingu
- Naučíte se vyhnout nejčastějším chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít komunikační sebevraždě své značky a firmy
Osnova
- Jak úspěšně začlenit sociální sítě do marketingového mixu i komunikační strategie své značky a firmy
- Umění smysluplně napojit svůj web na sociální sítě a co to přinese pro SEO
- Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook
- Jak založit a spravovat stránku na Facebooku pro svou firmu a jak ji plnit atraktivním obsahem a získávat a fanoušky
- Kdy je dobré založit skupinu
- Tvoříme odpovídající osobní profil na Facebook – budování image
- Virální video – ukázky virálního marketingu
- Co je dobré pro neziskové projekty
- Krizová komunikace – jak ji řešit
- Možnosti jak vyhodnotit a změřit reálný výsledný efekt, obchodní přínos
- Rizika a ohrožení bezpečnosti, je to reálná hrozba?
- Etický rozměr, vědomí odpovědnosti
- Limity komunikace na sociálních sítích
- Závěr, shrnutí – tvorba Akčních rozvojových plánů