Kdo jsme?
Agenturu založil v roce 2006 Honza Škraňka, jako výzvu těm nejlepším. Sám našel a spojil funkčním networkingem řadu kvalitních odborníků z řad marketerů, žurnalistů a specialistů na public relations, kteří na českém a zahraničním trhu dlouhodobě působí. PR1976 je společné označení.
Dnes nabízíme dynamické systémy nástrjů PR a sociálního marketingu, které plně nahrazují drahou klasickou reklamu.
Lišíme se
…nevázaností, živelností, atraktivitou nápadů…
Vnímáme, že dnešní doba je přehlcena informacemi a cenněny jsou zejména vztahy.Snažíme se být klientům blízko :).
Specializace
- komunikace s veřejností,
- vytváření komunikačních, mediálních a marketingových strategií,
- corporate identity,
- medializace, mediální partnerství,
- product placement,
- teleshopping, e-shop, SEO
- design a realizace reklamních kampaní s nástroji public relations,
- copywriting,
- foto, krátkometrážní videa,
- produkce akcí,event marketing,
- monitoring médií,
- plánování reklamních kampaní,
- tvorba a úprava webových stránek,
- aplikace Android a Facebook,
- poradenskou a organizační činnost.
- komercializace
Témata
- knihy, filmy,
- divadlo a kultura,
- sport,
- politika, volby, volební noviny,
- zábava, zábavní podniky a služby,
- automobilizmus, veteráni,
- bydlení,
- zdravý životní styl,
- umění, prezentace, výstavy,
- hudba, koncerty,
- školství,
- mediace, vyjednávání,
- neziskový sektor,
- projekty společenského významu
Etický kodex
- Naše práce je koktejl vytříbeného know how, uměleckého díla a velmi, velmi tvrdé práce. Vycházíme z toho, že lidé se chtějí nejvíce bavit, oslovují je krásné a zvláštní věci, ale každý člověk je přitom velmi jedinečný.
- Pokud si výrobek nezkusíme na „vlastní kůži“, kampaň odmítáme.
- V procesu kreativity dáváme přednost jedincům před týmovou prací. Teamwork je nejlepším místem „šedých myší“.
- Za rozhodnutí a realizaci odpovídá konkrétní člověk.
- Jestli má být kampaň živým organizmem, musíme být flexibilní a operativní i my.
- Kampaně pro ženy nikdy nepíše muž.
- Respektujeme váš čas.
- Jméno je nejcennějším aktivem klienta. Ctíme i své jméno. Nepracujeme s klientelou, která by mohla naše jméno zpochybnit.
- Neprovádíme neetické a podvodné kampaně.
- Nikdy neděláme reklamu nebo aktivitu, za kterou bychom se styděli před našimi rodinami.
- Zákazníky si pečlivě vybíráme. Rádi se s nimi setkáváme i mimo práci. Vytvořené vztahy musí byt pravdivé a živé.
- Nabízíme rozsah kampaně tak, aby si jej klient mohl dovolit a zároveň dosáhl očekávaného efektu.
Výhody networkingu
Výhody networkingu spočívají v jeho podstatě – svobodě. Požadavky na techniku nebo odborníky volíme ke konkrétnímu projektu zvlášť. Zvyšuje se tak kvalita odvedené práce a hlavně negenerujeme fixní náklady. Jsme nejlevnější a nejflexibilnější na trhu.