Do roku 2006 chyběly na obrazovkách televize pořady pro mladé, které by řešily jejich problémy a přitom byly moderní. Na podzim roku 2006 se na obrazovce České televize objevil první díl původně 17 dílného seriálu Exit316. V hlavní roli se objevil moderátor Aleš Juchelka, Aneta Zábrodská a Adam Parma. Záhy sklidil velký úspěch, co znamenalo prodloužení série. V roce 2008 se dočkal dalších 41 dílů s pozměněnou synopsí pod názvem Exit 316- Mise, dohromady se tedy odvysílalo 84 epizod! Na výrobě seriálu se podílely tři složky – Česká televize, filmová společnost Vistafilm a v roli producenta Křesťanská akademie mladých.Seriál se zúčastnil několika mezinárodních festivalů. V roce 2008 získal první cenu v mládežnické kategorii na festivalu CEVMA.
V životě naší agentury je tento projekt významným milníkem – agentura by patrně nevznikla, kdyby Honza Škraňka nebyl osobně pozván, aby se stal projektovým manažerem seriálu na straně producenta. Měl na starosti komplexní vedení projektu. Zúročil tak bohaté zkušenosti z výrobní oblasti průmyslu. Struktura seriálu vyžadovala sociální marketing: v každém díle vystoupilo několik VIP osobností a jeden skutečný životní příběh. Byla potřeba tyto příběhy vyhledat. Mimo jiné i hudební klipy, hlídat psaní a smysluplnost scénářů a rozpočet.
Na reklamu nezbyl v rozpočtu prostor. Musela se tedy dělat formou public relations. Celý podprojekt nesl název Turbo 316. Rozhábal stovky mladých, kteří vytvářeli kluby a akce pod logem seriálu. Koncem roku 2008 by se tato činnost dala nazvat hnutím.