Zvyšujte prodeje, buďte přitažliví, chraňte se.
Podnikatelská sféra
Máte pocit, že se váš prodej ocitl ve stadiu stagnace? Vnímáte ohrožení ze strany konkurence? Přemýšlíte o využití nových nástrojů marketingu? Uvádíte nový produkt na trh? Potřebuje vaše firma outsourcing marketingu? Chcete zabezpečit produkci vašich akcí?
Téměř pravidelně se u klientů setkáváme s těmito situacemi. Kromě produkcí akcí, mohou zbylé situace vypadat nebezpečně a spadat do sektoru „důležité-spěchá“. Můžeme se pokusit společně najít řešení. To spočívá v kompozici strategie. Obyčejně sestává ze dvou kroků. V prvním zmapujeme situaci na trhu a vaše komunikační schopnosti, ve druhém využijeme nástroje PR, případně doplníme tradičními způsoby reklamy.
Uvádění nového produktu na trh
Zvýšení pozornosti na konkrétní produkt nebo brand
Plná komunikace silných stránek korporace a produktu
Komunikace korporátní vize
Krizový management
- Medializace
- Firemní časopisy,krizové listy
- Koučování
Reaktivní PR
- Medializace
- Koučování