Zvyšujte prodeje, buďte přitažliví, chraňte se.

Podnikatelská sféra

Máte pocit, že se váš prodej ocitl ve stadiu stagnace? Vnímáte ohrožení ze strany konkurence? Přemýšlíte o využití nových nástrojů marketingu? Uvádíte nový produkt na trh? Potřebuje vaše firma outsourcing marketingu? Chcete zabezpečit produkci vašich akcí?

Téměř pravidelně se u klientů setkáváme s těmito situacemi. Kromě produkcí akcí, mohou zbylé situace vypadat nebezpečně a spadat do sektoru „důležité-spěchá“. Můžeme se pokusit společně najít řešení. To spočívá v kompozici strategie. Obyčejně sestává ze dvou kroků. V prvním zmapujeme situaci na trhu a vaše komunikační schopnosti, ve druhém využijeme nástroje PR, případně doplníme tradičními způsoby reklamy.

Uvádění nového produktu na trh




Krizový management

Reaktivní PR

Výrobní proces marketingu a pr | postup tvorby kamapní

Nezávazně nás kontaktujte