Společnost Kindo,s.r.o., koncem roku 2008 spustila do provozu první zábavní park pro rodiny s dětmi svého druhu v České republice. Nejbližší podobnou atrakcí byl park ve Vídni. Mohutná investice a prodlužování stavebních prací vyžadovaly bleskový start a „černá čísla“. Zvolili jsme výcestupňovou sociální reklamní kampaň podpořenou medializací. Brno a jeho okolí bylo obeznamováno s halou hned několikrát.
- V první fázi jsme zveřejnili celkovou vizualizaci haly a její funkce.
- V druhé vlně jsme vytipovali sociální skupiny, pro které by hala dávala životní smysl. S nápadem, jak využít halu, zadarmo, jsme se setkali u celé desítky základních škol a mateřských center.
- V třetí fázi jsme získali rádiového mediálního partnera, který o hale pravidelně informoval.
Kampaň splnila očekávání s dlouhodobým efektem. V Brně nevisel ani jeden billboard.
[nggallery id=16]